Geschatte leestijd: 3 minuten
Woerden, 3 april 2025
EO verlengt samenwerking met Impress.
De Evangelische Omroep (EO) heeft besloten de samenwerking met Impress voor de komende vijf jaar voort te zetten. Na een uitgebreid aanbestedingstraject bleek Impress opnieuw de beste partner voor de verschillende poststromen en communicatiecampagnes van de omroep.
Amarillis Schep, service medewerker bij de EO: “Impress heeft echt persoonlijke aandacht voor ons als klant. Wij zijn voor hen geen nummertje en er wordt altijd goed meegedacht over bruikbare oplossingen voor onze uitdagingen.”

Jarenlange expertise gewaardeerd
Impress verzorgt al jaren verschillende grootschalige campagnes en dagelijkse nazendingen voor de EO. Xylander Kroon, algemeen directeur bij Impress: “Wij zijn harstikke blij dat wij de succesvolle samenwerking met de EO kunnen voortzetten. De afgelopen jaren hebben wij bewezen dat onze innovatieve oplossingen perfect aansluiten bij de wensen van de Evangelische Omroep.”
Optimalisatie als volgende stap
De komende tijd gaan de EO en Impress samen onderzoeken hoe de dienstverlening nog beter kan. Hierbij staat het verder actualiseren van de verschillende IT-processen centraal, iets wat beide organisaties belangrijk vinden.
Impress voert namelijk niet alleen uit. De organisatie denkt actief mee en komt met voorstellen om de processen en contactmomenten te verbeteren. Ook gaat Impress meedenken hoe de EO de klantprofielen van hun leden kan verrijken. Hiermee kan de omroep meer digitale kanalen in zetten, het ledenbestand beter segmenteren en een nog persoonlijke ervaring bieden.
Indrukwekkende resultaten
De samenwerking tussen de EO en Impress heeft de afgelopen jaren al geleid tot:
- Een efficiëntere afhandeling van ledencommunicatie;
- Kostenbesparingen door slimme bundeling van poststromen;
- Meer reacties op direct mailings dankzij een gepersonaliseerde aanpak;
- Flink sneller versturen van nazendingen.
Voor meer informatie:
- Impress BV
- marketing@impress.nl
- +31 (0)88 250 3000
Over Impress
Impress helpt organisatie gepersonaliseerd met hun klanten te communiceren, welk kanaal de organisatie ook gebruikt. Het bedrijf verzorgt jaarlijks miljoenen contactmomenten via allerlei kanalen, zoals e-mail, sms, Whatsapp en post.
Dit doet Impress voor allerlei organisaties in Nederland. Met innovatieve oplossingen en meer dan 30 jaar ervaring is Impress een betrouwbare partner voor organisaties die beter in contact willen komen met hun klanten.